اخبار
 
پیام نوروزی رئیس دانشگاه پیام نور ؛
دکتر محمدرضا زمانی آغاز سال نو شمسی را تبریک گفت

.

برچهره گل نسیم نوروز خوش است در صحن چمن روی دل افروز خوش است

از دی که گذشت هر چه گویی خوش است خوش باش و ز دی مگو که امروز خوش است



پیام بهار، نو شدن و بازآفرینی برای انسان و طبیعت است. بهار این زبان رسای خداوندی به بشریت می‌آموزد که رمز جاودانگی و سعادت او در عرصه هستی، منوط به تغییر و تحول، تلاش و پویایی، خلاقیت و اندیشه ورزی است و از آنجا که اندیشهٔ ایرانی، نوروز را تمثالی از آغاز زندگی می داند، ایرانیان هر آغازی را جشن می گیرند و نوروز بزرگ ترین آغاز و بزرگ ترین جشن، با اصیل ترین سنت ها و مراسم جاودانه است.

سال 98 را در حالی پشت سر می گذاریم که کشور با چالش شیوع ویروس کرونا روبه رو است و حفظ سلامتی مردم مهم ترین دغدغه این روزهاست که امیدواریم همگان با رعایت اصول بهداشتی ، احترام به قوانین و جامعه پزشکی کشور که بیش از دیگران در معرض ابتلا هستند و اجتناب از حضور غیرضروری در اماکن عمومی، راه گذر موفقیت آمیز از ابتلا و شیوع این بیماری را هموار سازند.

سالی که گذشت در کنار فراز و نشیب های اقتصادی و حوادث طبیعی؛ تجربه های غنی، همدلی و همراهی بیشتر مردم دربحران ها و اقدام برای رونق تولید را نیز به همراه داشت و نشان داد که اتحاد و همبستگی به ویژه در میان قشر دانشگاهی کشور می تواند موثر و راهگشا باشد و همین امر مسئولیت و رسالت قشر دانشگاهی کشور را در سال پیش رو بیشتر می کند.

دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی کشور مسئولیت و رسالت خود را بسیار سنگین می داند و تلاش می کند در سال جدید نیز ضمن تداوم و ارتقای فعالیت های آموزشی و رسالت های اجتماعی خود، در جهت آرمان های ملی و بین المللی نظام اسلامی گام برداشته و نقش مثبتی در رشد و رونق تولید وهمچنین افتخارآفرینی آموزش عالی ایران در مجامع علمی ملی و بین المللی داشته باشد.

اینجانب ضمن آرزوی سلامتی برای همه مردم عزیز ایران و قدردانی از همراهی اعضای علمی اداری دانشگاه پیام نور، به نوبه خود حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد، به تمامی مردم ایران، همکاران علمی و اداری و دانشجویان گرانقدر دانشگاه پیام نور سراسر کشور تبریک وتهنیت عرض می کنم.

امید که سال 99 برای همه مردم ایران سالی پربرکت و سرشار از امید بوده و ایران اسلامی در تمامی عرصه های ملی و بین المللی موفق و پیروز باشد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر